drömmen om egentid...

... Ebba sover, kalle sover (nästan) och gubben ligger under bilen och skruvar. Det var lääääänge sedan man hade sån kvalitetstid för sig själv, nu ska jag varkligen ta det lugnt oh bara koppla av. Tro vad jag ska ta och göra först: sappa runt bland tv-kanalerna för att hitta något bara jag vill se, fixa tvätt mm som man aldrig hinner annars, läsa några kapitel i en bra bok, surfa runt på nätet och drömma mig bort bland all underbar inredning...??? Skyndar jag mig kanske jag hinner lite av varje. Först surfa lite och avsluta med en snabb titt på Tvplaneten, på det viset sparar jag tid genom att jag då redan vet vilken kanal jag ska se på. Sen tar jag med mig boken till soffan och läser/tittar på tv, SAMTIDIGT, och blir det för spännande på tv för att ha boken i vägen tar jag in tvätten och viker den medans jag tittar... phu!!!

Nej, koppla av och varva ner går inte så bra. Får göra det när jag kommer till Spanien. ÅH Spanien!!! bara två veckor kvar och sedan bär det av.... DÅ ska jag ta det lugnt. DÅ ska jag läsa min bok! Dessutom hoppas jag på en hel del god mat och dryck.... mmmmmmmmmmmmmm.

NÅGON SOM HAR NÅGOT BRA TIPS PÅ SAKER SOM FINNS ATT GÖRA I CUMBRE DEL SOL OMRÅDET ELLER VALENCIA ?????
Vingårdar, sevärdheter, utflykter, str


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack!

Hehe... Jo, det är väl oundvikligt antar jag ;o)

Får väl njuta så länge det går innan krisen kommer!

Härligt att ut & resa... Vet tyvärr inget om det området...



Kram

2008-08-08 @ 10:10:06
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0