En första inblick i våran Spanienresa....

Okey... Jag ska inte gräva ner mig i ett inbrott. Här kommer litet sammandrag från spanienresan!!!

 
Min Kille.... och våra sambos

...Tillsammans drog vi till Spanien för att njuta av sol, bad, godmat och dryck... F1 från insidan och utsidan mm mm.

Våran lägenhet var helt ok. Havsutsikt, även om bil var att föredra för att ta sig till stranden (då Pga backlutning). Dessutom tillgång till pool, men havet lockade oss mer. Med alkotoppar kring 14.00 på dagarna blev det tidiga kvällar... men också tidiga mornar. Med Micke bakom ratten och JOn som kartläsare hade vi snart avverkat varje liten småväg runt hela costa del sol.... vackert så. Mona och jag läääängtade till havet och ölen, där vi tillbraingade stor del av tiden. Söndagens F1 i Valencia gav oss damer en promenad genom "hela" Valencia, innan vi stöp ner på stranden utanför F1 banan...


Våran underbara strand... stenig men vacker. Notera mig och Mona i mitten av bilden, några meter ifrån varandra med en väska mellan oss... :)

  
Medan killarna tittade på F1.               Man skulle ha haft takvåning!!!!

Det kommer säkerligen fler detaljer.... och framför allt bilder senare i bloggen.
See U
Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Mona

Näee...jag tycker att jag o MIN kille är mycket mer spontana/busiga..vi VÅGAR bita ihop och göra grimaser..åh Ni bara ska se goo ut och fjolliga ut...herreguuu Vaa dååååååligt :) :) ,)



Ps..va tråkigt med inbrottet!!

2008-08-29 @ 07:29:55
Postat av: Mona

Oj jag glömde..

-inte ens i kiiiina :)

2008-08-29 @ 07:40:57
Postat av: Emma

Vad tråkigt med inbrottet... Läskigt när någon har varit & rotat bland ens ägodelar- huuäh :o/

Det såg ut som att ni hade en mysig resa iaf.

2008-08-29 @ 14:49:16
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0