Resfeber

Nu börjar det närma sig riktigt ordentligt, vår Spanienresa alltså. Men jag har sååååå mycket att göra. Barnen ska till dagis efter lunch. Fram till dess blir det att kolla över kläder, lägga fram pass, förbereda toalettväska, leta fram väskat till handbagage... osv. Jon hämtar efter jobbet och jag får fara en sväng till Mora. Måste få tag på en kofta att ha med mig, har upptäkt att långärmade tröjor lyser med sin frånvaro i min garderob (fast det är ganska mycket som lyser med sin frånvaro där, jag har en helt lysande garderob faktiskt). Sen ska det vara en (två, tre) bra bok också.Skor har dock löst sig efter att jag får låna ett par av mamsen (tack mamma). På "to do" listan finna även tömma kameran, ladda batterier, tvätta, stryka, packa barnens väskor (som ska vara hos farmor och farfar) och gärna få undan lite här hemma. Vem vill komma hem till en rövarkula efter semestern?? Dessutom jobbar jag i morgon, slutar strax efter fem, och sen vill jag ägna lite tid till barnen då eftersom vi åker tidigt onsdag morgon.

Nej jag har inte tid att sitta här

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Ursch..nu blev tom jag stressad när jag läste detta..pust..jag som brukar vara lugnet sjäv inför resor..f-n..nu måste jag hem och ta tag i garderobsbiten...

Närrå gumman..det blir lugnt..det är som att föda barn..ut..-omlands skall vi iallafall...

2008-08-18 @ 11:48:24
Postat av: Emma

Åhh... Vad härligt ändå med solsemester. Även om det känns lite stressigt just nu. Hoppas att ni får en jätte härlig resa med en massa sol!



Kram Emma

2008-08-18 @ 16:10:38
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan hej! Kul att hitta dig här på world wide web! Du skriver himla bra, så här kikar jag in fler gånger! Hoppas att ni får en trevlig semester! Kram, Emelie.

2008-08-18 @ 16:28:42
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0