Utkast: ...

                                                   
                    Leo och Ebba i                     Solnedgång öven 
                    lekstugan                              Jäsen
                                                  
                    Fiskelycka. Maja                   vid sjön...
                    Lyckades fånga 
                    en abborre

Ja var tog det härliga vädret vägen igentligen?????? Det var ju sommar, sol och helt underbart... Men nu känns det som ett minne blott. Tog en sväng på Mora idag för att köpa nya sommarskor. (Jo visst ser du. För trots att vädret inte är somrigt har jag FEM härliga dagar i Spanien att se fram emot.) Detta inköp visade sig var allt annat än lätt. Visst var det superREA på sommarskorna... men min storlek lös med sin frånvaro i hyllorna. Visst borde jag kanske ha köpt skor tidigare i sommar... jo men nu är det ju så att 2 par av mina sommarskor har gett upp samtidigt, förra veckan. Innan det var jag inte i akut behov av nya skor. Nu har jag dock akut talat med min kära mor som lovat att låna ut några par skor inför resan. Katastrofen har därmed mildrats. Och kanske, kanske hinner jag spring igenom kupolen på lördag när vi ska till Borlänge på kalas... om det nu finns bättre utbud där!

HÖSTEN... känns såååå nära nu. Folk på stan hade t.o.m. höstjackor. Usch och fy. Nej tur att man har lite härliga sommarbilder att titta tillbaka på, minnas och njuta av. Vi hade en underbar helg, förra helgen, tillsammans med syrrans familj i våran sommarstuga på Jäsen. Barnen badade, lekte och myste hela dagarna, och jag och syrran fick till och med tid att ligga och läsa i solen... det är kvalitetsttid det.

Titta själv på bilderna så får ni en bild av vad jag menar.
En liten tröst när det blivit höst!
/Sol Jenny


Pappa Jon kastar Kalle i sjön... En av mina favoritbilder från sommaren 2008.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, störtskön bild! Tack för senast. Nu borde ni väl fått solen tillbaka, eftersom vi åkt och jag åter står på jobbet... Kram!

2008-08-06 @ 10:49:33
URL: http://ejkla.blogg.se/
Postat av: Annso

Supermysig sommarbild...Trevlig Resa förresten...Annso

2008-08-18 @ 22:30:15
URL: http://beautyannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0