Ensam hemma... med huset fullt!

Skulle kunna sitta här och blogga... men det tänker jag inte. Jag tänker sova. Eller först läsa, sen sova. Barnen sover, hundarna sover... Jon är på krogen. Det är TYST!!!

Lite tomt att Michaela åkte idag. Det är så mysigt med någon här hemma. Någon som hjälper till med barnen. Någon att prata med.

Nej, som sagt. Nu ska jag njuta av lugnet, före stormen. Jon dundrar väl in och lucktar rödvin om några timmar, väcker hundarna... som i sin tur väcker barnen. Sen är det cirkus igen :)


Men nu, NU är det lugnt.

NICE *ler*

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag saknar er :)<3

2008-11-23 @ 13:57:15
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0