Kalle sovit i sin säng = Badhuset idag!

Vet inte hur många nätter han försökt, men i natt kämpade han ordentligt. Jag pratar om Kalle och hans försök att sova en hel natt i sin egen säng. En "normalnatt" somnar barnen i sina sängar, vid 22-23 kommer Ebba intassandes och någon timme senare gör även Kalle oss sällskap. Vi har lovat Kalle ett badhusbesök när han sover en HEL natt i sin säng. I natt lyckades han, men det var jobbigt. Mer än en gång kom han in till oss, var kissnödig, stod och tittade på oss... för att sedan återvända till sin egen säng. En gång sa Jon t.o.m åt honom att komma och lägga sig hos oss. "Men pappa jag VILL till badhuset" svarade Kalle och lomade tillbaka till sin säng. ÅÅÅHH fyyyyy vad det kändes i ett modershjärta. Gissa om jag packade in mina barn i bilen och begav mig raka vägen till Mora och Simhallen direkt efter frukosten,
MIN DUKTIGA LILLA SON!

Mer bloggande än så blir det inte idag. Har redan setat här för länge och fixat nya headern till Michaelas blogg. Det blev bättre än vad jag hade förväntat mig så jag hoppas hon blir nöjd. Det ska fixas lite nya färger runtom också, så det passar ihop, men det får bli en annan gång. Kika gärna in till henne.

Kram på er alla

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: michaela

Duktiga kalle



JA DNE VART SUPER SNYGG JAG ÄR AS NÖJD :) TACK DU ÄR VERKLIGEN BÄST



Hälasa barnen från mig !!

2008-11-26 @ 16:37:41
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0