Klappjakt

i går kväll kom bara ett barn med hem från besöket hos farmor. Kalle skulle sova kvar vilket innebär att jag och Ebba nu är själva. Därför tänker jag ta dagen i akt och sticka till Mora för att reka lite julklappar. Måste ju faktiskt sätta igång nu. Det är samma visa varje år. Nu ska jag komma igång i tid och så står man där två dagar före julafton och har PANIK!!. Tro hur det blir i år. Jag har lite koll på vad vi ska köpa Ebba, tror det blir ett pippihus m tillbehör. Kalle är värre. Visst är det massor han behöver, men vad behöver han MEST! Man vill hu att det ska vara något vettigt, men inte BARA kläder. Och så fyller ju pojkstackarn år på självaste julafton också....

Nej jag måste nog ta och sticka.



Det hjälper inte att jag sitter här och slappar.
Måste ut och fixa lite klappar.





Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0