Min bror

När jag var liten hade alla mina kompisar äldre bröder, ALLA hade en storebror... alla UTOM jag! Jag hade en lillasyster!
Länge drömde jag om en storebror. En snäll storebror som alltid ville leka med mig. När jag var 10 år skilde sig min mamma och pappa... och så småningom flyttade vi till Orsa och hem till mammas nya kille, Lasse. Där fanns han, MIN STOREBROR!! Plötsligt hade jag inte bara en lillasyster, jag hade även fått en storebror OCH en storasyster. Jag var överlycklig.

Idag fyller min bror år, och jag vill sända honom ett stort fång med kramar.
I LOVE U


Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

Ja det blev tapeter så nu måste jag ju försöka få upp dom oxå...Marcus sucka och beklaga sig för man behövde ju ha på tapetklister...han är verkligen min lilla Martin Timell ;)

2008-11-13 @ 15:33:21
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Emma

Hipp hipp hurra till honom!!!



Du få JÄTTE gärna vara med & fotografera när jag & tärnorna blir i ordning fixade. Kan ju vara roligt att dokumentera när syster ska ha finklänning, klackskor & lockat hår ;o) Inget man ser varje dag!



Kram

2008-11-13 @ 18:55:15
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tar med mig läxorna haha sen får jag plugga lite när jag är ledig ! syns i morgon Kramar ! :)

2008-11-13 @ 21:31:52
Postat av: Michela

jag tar med mig läxorna haha sen får jag plugga lite när jag är ledig ! syns i morgon Kramar ! :)

2008-11-13 @ 21:32:28
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: Sara Ersson

Hmm... Vad är det för fel med att ha en lillasyster? Tänk om jag hade kunnat fått ett småsyskon, men nej då. Jag fick stå ut med en hel hög av storasyskon, som bara blev fler och fler.

2008-11-13 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0