Monsters of björkbakka


Idag har barnen haftt spökfest på dagis. Hade det varit pris för bäst utklädd skulle mina barn ha vunnit. I alla fall om jag hade fått bestämma. Nu blir man väl lite osportligt partisk när det gäller sina egna ungar... men titta! Visst är dom FÖR söta. Gulligaste av allt är att Ebba själv trodde att hon var utklädd till katt och sprang därför runt på alla fyra och sa "mjau" hela morgonen. Vet inte om det var öronen/hornen som fick henne att tro det... men sött var det i alla fall. 

Eftersom jag de senaste dagarna lagt ner en hel del tid på att få dräkter klara, och engagerat mig med att sminka upp barnen, kunde jag inte annat än att åka runt med dem till nära och kära. Före dagis blev det ett stopp hos mormor och på väg hem från dagis stannade vi till hos Mona för att sedan fara vidare till farmor och farfar. 

I stackmora passade jag på att ta några extra kort på mina små "monster". Inte har väl föräldrarnas musiksmak gett några större avspeglingar på barnen... Eller????

"Monsters of Björkbakka"

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Åh så härliga bilder :)

2008-11-07 @ 07:04:35
Postat av: ulle

hihi vilka sköningar! Men du verkar ju redan ha fått en ny misse ;) Kramis

2008-11-07 @ 07:59:50
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Malin "Malle" Bäckis

Man kan nog skönja en viss likhet med dom där hårdrocksmonstren från Finland..... HARD ROCK HALLELULIA!!

2008-11-07 @ 08:58:47
Postat av: iana

Sötungar!!

Ja du, när jag som mest tror att jag är galnast så kryper det fram en hel hop med galenskapskollegor ur sina krypin...

Skönt att man inte är ensam! he he!!

2008-11-07 @ 11:50:03
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, störtskönt! =)

2008-11-07 @ 18:17:15
Postat av: Anna

Alltså, jag kan inte sluta skratta.... Vilken sjukt rolig min hon har där Ebba... Vad ska det bli av den tjejen?? Hårding minst sagt! Helt otroligt coola båda två. Det blir definitivt godis om de kommer och ringer på här. Bus vågar man ju inte när det är de där två...

2008-11-08 @ 00:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0