Mitt i Prick


I morgon bär det av till Falun. Ebba har äntligen fått remiss till "hud" för att kolla upp utslagen hon får stup i kvarten. För tillfället har hon dock inga prickar, men jag hoppas verkligen dom kan göra något annat än säga "avvakta". Vet inte hur många gånger jag hört detta ord inom sjukvården de senaste två åren... tillräckligt för att vara trött på det för länge sen i alla fall. Som tur var har jag stått på mig dom gånger det verkligen varit något... Som när jag skulle åka hem fast hon hade nästan 41 grders feber och det visade sig att flickan hade lunginflammation, ja vad säger man. Jag är dock possitiv inför morgondagen och hoppas det blir ett bra besök!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Godmorgon: Du kan väl gardera dig med att ta med bilderna som du klippt ihop..då får dom ju en uppfattning hur det iallafall ser ut..



Kram

2008-11-14 @ 06:57:56
Postat av: Emelie

Hoppas det går som ni vill och att de kan hjälpa er! Man kan bli så frustrerad på sjukvården ibland... och man ska vara frisk och pigg för att orkar vara sjuk. Lycka till!

2008-11-14 @ 09:08:58
URL: http://semlesara.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0