från psykiskt störd till läkarbesök!!!

Lilla Jenny... liten och liten. (i två av kommentarerna på mitt förra inlägg blir jag kallad lilla Jenny). Jag är INTE liten längra. Men med tanke på att min oro då låg i att min hjärna var psykiskt störd, och de som börjar sina inlägg med "lilla Jenny", är;
1. Min Boss (och vän).
2. Min vän (och sedan många år anställd vid psykavdelningen).
Båda, som för övrigt bär förnamnet Malin, bekräftar därefter att jag är fullt (i alla fall nästan) normal.
... så jag kanske får ta att jag blir kallad lilla Jenny. Dom kallade mig i alla fall inte för Psykiskt störd!

I morgon har vi 2 tider till Ebba att hinna med under vårt besök i Mora Lasarett. Vi ska till Barn- och ungdom (för att kolla över astman) 45 min senare ska vi vara på öron/hals (pga att hon haft så många öroninflammationer). Jag har dock kollat upp det och vi har blivit lovade att hinna med båda besöken. :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin (the boss)

VUXNA, STORHJÄRTADE, STORSINTA, STORSLAGNA Jenny - Du har stora sidor också ;-)

Love you!

2008-11-19 @ 11:43:04
Postat av: Mallan brallan babyskallran

Hehehehe....I jämförelse med mig, och då i synnerhet just nu, är alla "lilla"!!

Men med tanke på dina tidigare inlägg vad gäller tanters kommentarer och så vidare, så ber jag så hemskt mycket om ursäkt för mitt något klumpiga ordval;)

// Ett tampolinhopp och puss i pannan

2008-11-19 @ 20:13:45
Postat av: Emma

Tack! Jag hoppas mycket på det :o)

Hoppas att allt är bra!



Kram kram

2008-11-28 @ 21:59:53
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0