Varför är inte min drömkille min drömkille????

Jag har ju inte blivit idiotförklarad hittills... så jag tänjer ytterligare lite på gränserna och avslöjar (dalar av) min senaste dröm. Jag får varna känsliga läsare, min sambo stoppade mig redan vi inledningen med orden "jag vet inte om jag vill höra mer".

Skit samma, jag kan väl inte vara den enda som sitter inne med konstiga drömmar som "måste" ... redas ut??!! Eller???

Det började med att jag och X flirtade för att X fru flörtade med någon annan... Så far (så good höll jag på att skriva???)
Men sen, vet igentligen inte ens om det var i samma dröm, så höll jag på att inleda en romans med Ma Lu (jag tänker faktiskt inte skiva ut hela namnet, fråga så svarar jag. Det är en bekant, många av er kan säkert lista ut det). Det jag minns av det hela är att vi låg och pratade och jag frågade Ma Lu vad hans barn skulle säga om de såg oss. Han svarar "skulle de se oss en gång skulle de inte reagera, det är de så vana vid". "dåså" svarar jag. Men han fortsätter "fast det finns nog risk att det blir fler gånger".

Ja ja, till mitt bekymmer. Om jag nu ska ligga och drömma att jag är "otrogen" (fast i drömmen var jag faktiskt inte tillsammans med Jon) kan jag inte då få drömma om en snygg, rik, romantisk.... DRÖMKILLE! typ Brad Pitt!!!! Det skulle liksom vara lättare att förklara varför jag drömmer om honom. Om inte annat är reaktinerna helt olika när man säger:
-Jag drömde att jag hade ett förhållande med Brad Pitt i natt! (Åh va mysigt)
Och när man säger:
-Jag drömde att jag hade ett förhållande med Ma Lu i natt! (Ha ha, va rysligt)

Inte så illa, jag diggar Ma Lu... men har lite svårt att se honom som min... öh "drömprins".

I kväll ska jag rabbla mig till sömns med min nya ramsa:
I natt ska jag såva, Brad Pitt är min gåva. I natt ska jag sova, Brad Pitt är min gåva. I natt ska jag sova, Brad Pitt.. ZZZzzZZzz ZZ Zzzzz  zzzzzz!!

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0