Älgjägarens återkomst

Det blir inget långt inlägg... Varför??? GUBBEN ÄR HEMMA :) Och han är lite trött förstår ni. Han har ju varit ute i skogen hela veckan och jagat "mat" till familjen. Dessutom blev det sent i natt (tidig morgon) eftersom de fick lov att kolla så inte älgarna var förgiftade. Och vi vet ju alla hur man kollar det bäst!! Just det, med en rejäl FILÉFEST. Nej jag måste få ungarna i säng så det blir lugnt här. Sen ska nog gubben få lite massage.... Tidig kväll blir det också eftersom han måste ta hand om barnen själv i morgon medan jag jobbar. Tycker lite synd om honom. Kanske kan han åka till farmor så han får vila lite. Jag är så glad som har honom.

Älskar dig min lilla jägare.
PUSS PUSS,

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Fan jenny...är du lite ironisk tro ? !!! :) :)



2008-09-12 @ 07:42:40
Postat av: Sol Jenny

Ironisk!?? Varför tror du det?

Men jag älskar honom!!! för den han är t.o.m. Och han var duktig med barnen... och mig!

Sol Jenny

2008-09-12 @ 08:34:52
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

hum..

klart som korvspa..att du älskar honom..vem gör inte de? tihiii

2008-09-12 @ 09:11:40
Postat av: Emelie

Äntligen har du honom i säkert förvar igen. Skogen är läskig tycker jag. =) Haha, ja.. Furivik ja. Såg kort därfirfån när jag kollade igenom albumen. Det var vi och nå getter. Ska nog skanna in ett sånt också tror jag. Vi var ju ganska tuffa på den tiden (om inte mer nu... haha). Fixar och trixar lite i Photoshop och så vips, ett nytt kort. Ska se vad jag kan göra med Furuvikskorten... =) Kram kram!

2008-09-12 @ 10:43:32
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Michaela

Jag finns här om ni behöver Barnvakt :):)

2008-09-12 @ 13:16:44
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0