Egen företagare... ????

Idag har jag varit hos yrkesvägledaren. Min framtid: egen företagare... alt socionom, ev förskolärare. Detta grundat på tester som gjorts på vad jag skulle passa som och sedan disskutioner kring mina möjligheter här (här = Mora/Orsa). Jaha då är det bara att sätta igång då!! Eller??!! Jag känner mig förvirrad. Gud va kul att vara egen företagare, men hallå vad ska man göra då????? Socionom, ja tack gärna. Men var hittar jag det på distans och ja... studera 3,5 år.

Nej det är mycket att fundera på nu. Jag vill ha ett kreativt jobb, ett jobb där jag träffar människor, ett jobb där jag får skapa, lösa problem, lära mig nya saker, möta utmaningar..... GIVE IT TO ME!!!!!

                                   

Sol Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan läsa massage/skönhetsvård och öppna nåt med mig! =) Jag är utbildad fotterapeut, massör och hälsovägledare. Men på tok för rädd att starta nåt själv. Det verkar läskigt men roligt! =)

2008-09-22 @ 18:50:54
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Anonym

Socionom skulle du passa som!

Klart vi ska ha middag, som DOM ska laga :)

2008-09-22 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0