Egentid, lyx i vardagen... och idag är det söndag!!

Trött idag, vageln värker i ögat... men jag har ändå njutit av solen :)
Vi kom inte hem förren efter 4 i morse så det blev inte många timmars sömn. Jon stack iväg i morse för att jaga med P-Å. Efter ett par timmar kom han tillbaka. "Redan", frågade jag... men fick informationen att de fortfarande inte hade åkt...!!!!! Var har då Jon varit, jo hos brorsan (Lars) och drukit kaffe. P-Å hade försäljare på besök!

OK. Som vanligt får man förklaring att det inte är deras fel. Men varför ska det för det vara självklart att man kan dra iväg senare.... Nu har han dock kommit hem och jag tänker inte lyfta ett finger. Jag vet vem som ska få laga en god middag till mig NU!!! Själv tror jag jag ska lägga mig raklång och påbörja en ny bok. I förmiddags landade Flugelsang åter på moder jord efter 13 dagar i rymden och därmed var den boken utläst. Ska bli skönt att slänga sig in i lite mer avslappnad läsning nu... trött på tekniska termer och beskrivningar. Men rymden är ändå så spännande!

Mys väntar!!
Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0