...och på 7e dagen vilade HAN.

MMS

Öh!!!! Hur hamnade jag här nu då????????????????
Vad hände med "MYS" och "BOK" ??????????????

Utan att riktigt veta hur det gick till hamnade vi i alla fall runt middagsbordet för att äta MIN korvstroganoff.
"Du är ju sååååå mycket bättre än mig på stroganoff".
Plötsligt blir jag och Ebba dessutom sittandes själva runt bordet (Kalle är fortfarande hos farmor).
Pappan!!!! Ja han har redan tagit plats i soffan för att glo på hockey.

Jag som såg fram emot en stund i soffan med min bok....
Kanske hinner jag påbörja den i morgon!!!

Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Mona

Nämmen...kanske du o Tin skall bli gräsänklingar istället :)

2008-09-22 @ 07:17:19
Postat av: Sol Jenny

mmm... eller kanske våra karlar :)

2008-09-22 @ 09:28:11
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Oj..det skulle jag vilja se...vem tar barnansvaret..och HUR skall de fördela sina sysslor..innan någon blir grinig på varandra.. :)

Och helst skall det vara under några veckor - minst..så vardagslivet pockar på..

jippi

2008-09-22 @ 09:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0