Fredag idag och jag är glad!

Idag känner jag mig glad. Fast jag är trött och kanske borde vara extra slutkörd efter en veckas arbete och dessutom som gräsänka . Men jag känner mig bara mest glad. Det är nog för att jag känner mig nöjd med veckan. Det har varit bra på jobbet, barnen har varit snälla och nu är det helg. Skön känsla helt enkelt.

Vi är bjudna på middag hos svärföräldrarna ikväll. Skönt att slippa den detaljen också, matlagning. Kalle ska få gå på bio med Pontus, perfekt när barnen roas utan att man behöver göra något själv.... =jag slipper ha dåligt samvete :) Dessutom får jag meddelande från världens bästa mikaela, som dessutom är världens bästa barnvakt, att det bara är att ringa om vi vill ha barnvakt... Jag är världens mest bortskämda.

Något jag inte varit bortskämd med idag, hittills, är mat. Klockan är över 4 och jag har precis värmt min soppa (=min lunch) Det har varit folk HELA dagen. KUL men magen kurrar.....
.
Denna vecka har varit toppen.
även om träningen slitit på kroppen.
Nu när helgen är nära
hoppas jag få vara med mina kära.
Och kanske få något som gör mig yr i knoppen

Tjing
Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: karin

Mikaela är bäst:)<33 ihii

2008-09-12 @ 19:42:05
URL: http://kajinkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0