Ge mig ett jobb bara!

Men vad tiden går... Tycker det är måndag och sen fredag hela tiden. ????

Idag ska jag till arbetsförmedlingen och prata med en arbetsvägledare! Vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig. Har varit där förr. Då gjorde vi några tester, men det är inte aktuellt nu. Nu vill jag verkligen ha vägledning... eller helst skulle han ge mig ett färdigt kuvert med information: Det här SKA du göra. Jag orkar inte ens ta beslut om vad vi ska äta till middag, hur ska jag kunna bestämma vad jag ska göra med min framtid.

Med alla som går till sina jobb och bara gnäller, kan inte någon anställa mig istället då!!! Jag VILL ju jobba, och hittills tror jag inte någon varit besviken när de anställt mig. Lite jobb blir det i alla fall i veckan fredag och lördag + en dag till. Malin hade inte bestämt vilken dag än.

Men nu är det först Mora som hägrar. Barnen lämnar jag hos världens bästa mormor, min mormor, gammelalice. Länge sen vi var där så jag ska nog åka dit lite tidigare och bara vara.


Sol Kalle, Sol Ebba och Gammelalice vid GammelCalles (Bruks Calles) grav.
Knäppt tidig vår 2008.


Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Ja ja ja...NU har jag läst .. :)

2008-09-22 @ 10:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0