Go morron... go morron!!!

Oh va jag är trött. Jag måste MÅSTE ha något att göra!!! Nu sover jag inte längre. I nattvaknade jag, var för pigg för att sova, tittade på klockan... Vet ni vad hon va!!??? (brukar vara mellan 3 och 4) Hon var 00.03!!! Ja ja, det är ju enda tiden på dygnet det är tillräckligt lugnt, tyst och fridfullt för att läsa. Så det var bara att ta fram boken och sätta igång.....

Nu ska jag dra upp ungarna, skicka dom till dagis (3 timmar!!!), och sedan hem och dricka kaffe framför nyhetsmorgon. Det är det man hinner innan dom ska hämtas igen. I morgon får de vara hemma.

see u folks!                         

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Godmorgon..

Haft samma problem i natt..och det var en dryg natt..men nu jäklar var det månen som påverkade:!!!

I natt kommer det nog bli samma visa igen..pust..ha böcker i beredskap :)

2008-09-29 @ 07:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0