Jaktänka... på gott och ont!!

Nu har gubben farit iväg på älgjakt. Lite tomt men också skönt. Ibland är det lite skönt att vara själv med barnen och bara mysa. Kalle är fortfarande vaken fast klockan är över 9, men vi ska lägga oss i sängen nu och titta på TV. Han är ju mannen i huset nu när pappa är borta. Han blir så go när han får vara med och mysa så här ibland... mammas gofis. Ja. jag kan verkligen tycka det är skönt att vara själv. Ibland kan jag t.o.m bli avendsjuk på alla ensamstående mammor... men observera att jag inte skulle vilja byta med dom. Jag nöjer mig med en vecka då och då som ensamstående. Tycker nog om min gubbe för mycke :)

Fast det är lite oroligt den här gången att vara själv. Känner mig faktiskt lite mörkrädd efter inbrottet. Kan inte sluta tänka på att dom kan komma tillbaka... och vad gör jag då??!!!

Nej nu väntar både Kalle och sängen. Vi hörs i morgon

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det är mycket underligt det här. Men en trisslott är vi nog värda. Eller två, eller tre. Men tänk vad som kan hända. Vi kan bli påkörda när vi går och handlar, vi kan tappa lotten (som det var en hög vinst på) eller så kan vi straffas sen för att vi blir rika. Just nu vågar man ju knappt gå utanför dörren. Säg till när din vind vänder så ska vi se om det smittar av sig. =) Trevlig helg med barnen!

2008-09-05 @ 21:46:08
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Mona

Du behöver inte vara orolig..men jag förstår tankegångarna...ps du får väll ringa Micke som vaktar över Er..eller..hum iallafall supervaktar över Ebba....humpf..när jag sa att du skulle bo i vårt nya sovrum när vi ev flyttar..svarade han..-ja..ebba får iallfall bo i mitt sovrum..suck..hallååååå

2008-09-06 @ 07:44:57
Postat av: Emma

Usch vad tråkigt med inbrottet... Tycker så synd om er :o(

Det blir lite rörigt med 2 st Tigge att hålla reda på, det kan jag hålla med om ;o) Min kompis Tigge bor i Karlskoga, så det var henne jag hälsade på.

Ska verkligen bli kul att se syster i klänning, klackskor & håuppsättning- hihi :o)

Men hon kommer att bli JÄTTE fin tror jag. Men dock väldigt ovant att se henne så!



Ha det bra & hoppas att tjuvarna håller sig borta!



Kram

2008-09-06 @ 13:45:10
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: micke104

de e bara att ringa mig om dom kommer igen så hoppar jag på cykeln

hehe

2008-09-06 @ 18:05:42
Postat av: Angelica

Hej!

Skulle gärna äta ikapp med Jon, ääääälskar fisk som luktar skit, haha! Det smakar bra mycket bättre än det luktar. Som jag sa till Micke, ägg luktar också skit...

Njut av "ensamheten", tjuvarna vet väl att de redan stulit det av värde =( Hoppas du får en mysig vecka.

Kram!

2008-09-06 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0