MC Donald´s ..... suprise!!

Besökte Sveriges, troligen, sämsta Mc Donald idag. Jag har full förståelse för att männskliga faktorn kan tjabbla till både det ena och det andra.. ibland... men HALLÅ!!! Igentligen borde man säga till men vem orkar. Man går inte på mc donalds för att få en kulinarisk upplevelse... men jag förväntar mig åtminstonde att jag ska få det jag beställer. Skulle idag prova på en New York supreme. Nu har jag tittat flera gånger på menubilden och jag tycker det ser ut som om det skulle vara bacon på den. Jag hittade inte bacon på min hamburgare!!! Men kanske är det inte bilden det är fel på utan texten. Kanske "supreme" skulle ha varit "suprice". Det var inget fel på burgaren för övrigt men jag är så trött på att det är något fel... varje gång.

Det är lite lättare när man äter på plats. Flertalet av besöken för mig består däremot av drive through. fattas inte sugrör är det servetter (i bästa fall), och snabbmat.. nja. Skulle vara om man beställer big mac menu då...

Ja, jag kommer fotsätta äta på Mc Donald´s, och ja jag tror säkert dom gör sitt bästa, och ja jag ska inte klaga mer... nu. Men idag blev jag irriterad, men nu känns det bättre :)



Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0