Nya stjärnor på himlen ***

Idag har det tänts tre nya stjärnor på himlen. Den första lyser för min kära mor som hämtade barnen på dagis idag. Tack vare henne hann barnen äta innan Kalle skulle på fotbollsträning och jag slapp ett dåligt samvete över det. Den andra stjärnan tändes för Ronny Karlgren som så snällt tog hand om Kalle på fotbollen, när jag fick lov att åka, och sedan skjutsade hem honom. Den tredje, och starkaste stjärnan tändes för min Mona som idag, liksom alltid, ställde upp och tog hand om mina barn. Först Ebba medan jag körde Kalle på träning och sedan även Kalle medan jag tränade. Livet skulle vara bra mycket drygare utan så vänliga människor runt omkring sig.

Tack, tack TACK                                                                                   *
                                                                                                                           *
Tack vare er tre har jag en hejdundrande träningsvärk!!!!                 *

Kram
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad gör man inte för sina bästa vänner..pust jag blev helt slut..moahahahah..nu var jag verkligen ironisk..

Ps..du behöver inte tacka!

2008-09-11 @ 07:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0