På jobbet!!!

Det var värst va lugnt det var idag... lugnt med kunder alltså. Själv har jag en hel del att pyssla med. Alla varor, och då menar jag ALLA, ska blippas in i datorn. Nu jobbar jag i en leksaksaffär och då är det inte lite varor vi pratar. Är inne på min andra dag av blippande och då har jag inte ens kommit igenom dockskåpshyllan än. Sen är det pysselavdelningen, lego, bilar, verktyg, spel, pussel, köksdelen, barbi, dockor, inredning, mjukisdjur, baby... .... .. ZZZzzz ZZZ zzzzzzzz...!!

Fast jag bryter av med lite annat ibland :) Har precis plockat upp nya underbara mjukisdjur... Älskar mjukisdjur.

MJUKISDJUR

Visst är dom söta :)

Nej nu är det dags för lite lunch. ris med kyckling i sötsursås.


Sol Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0