Polis polis potatisgris!!

Klickade precis in mig på Falukurirens hemsida, som jag gör varje morgon. En av huvudrubrikerna löd "Polisstationernas framtid avgörs". Artikeln handlar om polistationernas fortsatta verksamhet, om att 3 stationer i dalarna ska läggas ner. Det är ju TOPPEN :) Jag har länge varit orolig men nu kan jag slappna av. Det måste ju betyda att vi i alla fall har poliser idag!!!! Annars hade det ju inte funnits något att lägga ner!

JIPPI. I natt ska jag nog kunna sova gott. För om tjuvarna kommer tillbaka så VET jag att vi fortfarande har poliser... Men frågan är väl kanske VART!?????

Nya dag idag. Ny vecka idag. Nya tag idag!

Kram
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

Hihi du är så underbar :) Visst är det skönt att känna att vi har poliser...iaf någonstans, men som du skriver frågan är ju vart???? Kram

2008-09-08 @ 15:35:58
Postat av: Tin

Hallå! kan du inte kika förbi nån dag?

2008-09-08 @ 18:11:10
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack för kortet! Vi fick det idag =) Hörde Jon frågat om vi fått det.

Ni verkar ha lika värdelösa poliser som vi i Ånge. Hade inbrott på skolan och fick inte röra något på brottsplatsen. Sedan kom Kling och Klang och tejpade fönstret, thats it! Tur att vi inte förstörde några spår himlar med ögonen De frågade ingen om något ens, de tyckte vi borde känna våra elever så vi visste vem det var ändå.



Kram!

2008-09-09 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0