Testing, testing... jag får DAMPADHDTIXCP!!!

Vem är det som testar mig igentligen...
Jag har inte bloggat på några dagar men det är för att jag fått lov att ta tag i lite annat, dvs papper papper papper. När jag har skickat iväg allt till försäkringskassan, a-kassan, arbetsförmedlingen, skolor, polisen, försäkringsbolag... (har jag glömt någon???) kommer hela Sverige se ut som ett karlhygge!!

Dessutom krånglar inloggningen till a-kassan... GRRRR nu måste jag vänta några dagar på ett nytt lösenord ska dimpa ner med posten. Jag som skulle ha det här klart när jag ska till arbetsförmedlingen på torsdag hade jag tänkt. Det är det bara att glömma.

Livrädd att barnen nu blir sjuka så jag måste VABa dvs.... MER papper. För jag kan INTE VABa när jag redan är inskriven på annan åtgärd inom försäkringskassan... MEN jag måste fylla i ett speciellt papper (papper papper papper) Eftersom jag inte kan delta i andra aktiviteter heller. Alltså, VARFÖR KAN JAG INTE BARA VABa??????

Jag orkar inte. Har bra lust att åka ner till Stockholm och slänga upp mina pärmar med papper på bordet åt dem som bestämmer och be dem reda ut allt.

GGGGGGRRRRRRRrrrrrrrrrrrr :( :S ??????!!!!!!!!!!!!!

    

Nej nu ska jag lugna mig, så kanske det kommer ett nytt inlägg senare :)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: michaela

haha klart man ser att det är jag på bilden xD :P

2008-09-16 @ 16:34:44
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0