Min älskade son, du ska få en ny... om det så är det sista jag gör!!!

  
Brummen... Våran ÄLSKADE brummen. Tänk va mycket roligt vi, men framför allt barnen har haft med den. Det var Kalles pärla.. och nu är den borta, puts väck, finito, slut, spårlöst försvunnen...
FÖR ATT NÅGON JÄVLA IDIOT HAR VARIT I VÅRAT GARAGE OCH SNOTT DEN.

Kalle sover, glatt ovetande om vad som hänt med brummen. Gruvar mig så för att tala om det för honom. Vi upptäckte det nu ikväll. Jon gjorde ju polisanmällan om inbrottet igår. bara hans fiskegrejer var värda över 20 000. Idag kom han på att han skulle kolla motorborren och det var då han la märke till att 4hjulingen var borta. Med en lagom irritation hade jag kunnat leva med att Jons saker var stulna, men FÖR I HELVETE (jag tänker inte ens bry mig i att jag svär... på ren svenska!!) GE FAN I UNGARNAS SAKER!!!!  Den som kan ge mig tips på var våran brummen är ska bli belönad... det lovar jag. Ställ bara tillbaka den... PLEASE!!! Det kommer krossa min sons hjärta om den inte kommer tillbaka, och då krossar jag den som har snott den....

 

Trodde det var slut på elände den här veckan. Är det här något slags straff för att jag kopplade av och hade några underbara dagar med sol och bad i Spanien eller... i så fall ska jag ALDRIG mer resa bort. Va har hänt sen jag kom hem för 1 vecka sedan, jo:
*Vi upptäcker att vi haft inbrott
*Jag har varit in på operation
*Ebba blir dålig och vi får uppsöka akuten
*Upptäcker att även 4 hjulingen är stulen
*Barnen ligger nu i feber

Skulle kunna skriva en hel roman just nu om hur förbannad, ledsen och frustrerad jag är men vad hjälper det...

Ska försöka sova på saken
Kramisar
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uscha, det är för mycket som händer just nu. Den här hösten pekar ju inte direkt på nåt glädjerekord. Men kanske att både du och jag har lite tillgodo till vintern eller våren? På nåt vis måste väl plågorna jämnas ut? Hoppas det! Kram!

2008-09-02 @ 22:27:41
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Ånge

Vilken grym bild på Jon, försöker han ta längdhopps-rekord med Kalles hjuling? =)

Hoppas det löser sig med prylarna.

2008-09-03 @ 18:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0