Fler barn till... mig :)



Vad är fel med den här bilden?
NR3
Vet ni vem det här är???

Det skulle kunna vara nr 3, Kalle och Ebbas lillasyster!!!
Någon mer än jag som såg dessa dockor på tv4 igår. Ganska fantastiskt. Kunde fås med värme, andades... ja det enda som skilde dem från en riktig bebis verkade vara 9 månaders graviditet och att man kunde slänga in dem i garderoben när man ville på krogen HE HE He he ehhh eh!!!

Har även gjort mig fler bebisar på sidan www.makemebabies.com (grymt kul om för den som har tid... )
         
NR4                                                NR5
Vad tycker ni!!??? Skulle kunna vara syskon till Kalle och Ebba va!!!. Jag tror jag ska ha fem barn :)

Men jag har t.o.m. en nr 6, men hon är lite hemlig. Om ni lovar att inte skvallra ska jag lägga ut en bild på henne också... OK!


NR6
Hon heter April, och det är Brad Pitt som är pappa.....
Jon har faktiskt lovat mig ett "frikort" när jag träffar herr pitt....

Undra vad som är lättast... övertala min gubbe eller ordna en date med Brad???? Får nog jobba på båda!!
Bäst att lämna datorn, här blir ju inga barn gjorda.....

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, vad rolig du är! Kram!

2008-09-30 @ 18:11:21
Postat av: Anna

Nämen fixa en till nu!! Det är lite föör uppenbart vad du önskar av tomten/jon/brädan i år.

Klart ni ska!! Skit i hundplanerna, hundar är bara jobbiga (tänk skäll skäll dreggel och hår)!

2008-09-30 @ 23:50:01
Postat av: Mona

Hallååååå...näe..jag protesterar mot Annas kommentar.. för en gångsskull håller jag på Jon..eller jag menar ... åh skit i hund också.. (synd för barnen..) men hundansvar..är ngt man blir mer "låst" med än med sina barn...- vilket jag aldrig trodde på INNAN vi själv skaffade hund..och det blev värre ju fler år man hade hunden för då växte barnen upp och blev självständiga och hunden var den som hindrade vissa saker..



urch vad negativt av mig...fyyy borsta tänderna!



2008-10-01 @ 11:46:28
Postat av: Sol Jenny

Oj va kul med alla kommentarer... och åt vitt skilda håll dessutom. Men borde det inte vara min åsikt som är den viktigaste???!!!! (Ok Jon finns med på ett hörn) Men Jon vill gärna ha en hund, jag vill gärna ha ett barn till... varför ska jag behöva vika mig om inte han gör det??? Allt eller inget????

;)

Sol Jenny

2008-10-01 @ 12:36:16
URL: http://sollivet.blogg.se/
Postat av: Mona

Nä nä nä...du har INGEN talan..du ska BARA lyssna på tant Mona..host host...

Åh varför skall han få hund ..närru..INGENTING av ovannämnda skall ni ha.. då blir det rättvist hepp!!!

... mohahahahah :)

2008-10-01 @ 14:41:59
Postat av: Anna

A, då fick ju jag värsta bästa idén... Make a baby, but make it doggy-style.... Alla glada och nöjda (utom Mona då kanske.. =o)

Fast vi lånar gärna barnvagnen en stund först!

2008-10-01 @ 23:24:48
Postat av: Mona

Anna... ta och sno alla icke användbara atiraljer från Ebba o Kalle..NU DIREKT!!!...

-så kanske det blir lite mer avgörande åt MITT håll... ;)



jasså Jenny..är det här DIN blogg..hahahaha

2008-10-02 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0