Prinsen, grodan och prinsessan!!

Nu har jag jobbat klart för helgen. Skönt, även fast det har varit roligt.

Igår kväll blev vi inbjudna på Tacoskväll hos Jenny och Janne. Så skönt att slippa ta tag i matlagningen själv. Efter maten kom Mimmi, Louise och hennes pojkvän förbi med spel... :) Älskar spel!!! Därefter dök även Mona och Kattis in och därefter Micke. En bra fredagskväll med andra ord. Vid 2 satte vi barnen i vagnarna och prmenerade hem.

   
Kalle myste i vagnen och hittade en liten kompis på vägen :)

***************************************************************************************************

Imorse vaknade jag och var ganska trött men drog mig in i duschen för att göra mig klar för jobbet. Barnen vaknade och jag följde men Kalle ner för att låta honom sitta vid datorn en stund. När jag återvände till toaletten möttes jag av min lilla dotter som lägger huvudet på sned och säger: -"FINT"!!?

       

Ja.... Vad säger man!
-MMMmmm, svarar jag.
Ingen ide att ödsla energi på något annat än att plocka fram telefonen och ta ett kort på min nysminkade dotter.
Nu är jag i stort behov av en ny ögonskugga. Någon som har tips på fina färger till hösten?!!!!!

Nu ska jag ta och göra lite nytta. P-Å och Tin kommer ikväll och äter fågel. Äntligen ska jag och Tin bara mysa medan våra gubbar får bjuda på jaktfångsten... Det är det minsta vi kan begära när de rymmer bort från oss i tid och otid för att "ta hem mat". Om det sen blir sova eller galej hela natten får kvällen utvisa...

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0