Världens bästa barnvakt :)

Åh, jag är så bortskämd så det är helt sjukt... Varför!?? Jo hör här!

Idag har jag försökt få lite gjort här hemma, röjt och förberett för vinterförvaringar mm. Samtidigt skulle jag försöka roa barnen som mutades med fika i trädgården. Då ringer Mikaela och frågar snällt om det är ok ifall hon kommer och leker med mina barn. Hallå. Är hon världens bästa eller! Den mest pålitliga tjej man kan tänka sig, barnen älskar henne och hon ringer själv för att få vara barnvakt. Dessutom ber hon att få låna kameran och knäpper underbara höstkort med barnen. Se och njut.... 

 

Du är välkommen fler dagar Mikaela
Kram

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du behöver inte Tacka jag Tycker det är UNDERBART :)

2008-09-30 @ 18:19:55
URL: http://kriiiistall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0