Alla Hjärtans dag... i fjällen!

Hemma... men jag hade gärna varit borta läääängre.


Se hela bilden
I helgen var det alla hjärtans dag. Då förväntar sig många presenter, choklad, gulligull... osv. Inte jag. För det första för att min pojkvän inte är sån. En sån som köper blommer alltså. Jag älskar blommor, och blir superglad när jag får, men jag kräver inga. Det kan ju lika gärna vara jag som köper... eller hur?! Men årets alla hjärtans dag har varit BÄST. Vi tillbringade helgen, och även lördagens "högtid", i fjällen. På morgonen begav vi oss ut i det härliga vintervädret och åkte skoter, tog en lunch i värdshuset i Fjätervålen och avslutade dagen med en härlig middag i stiugan tillsammans med goda vänner. Vad mer kan man begära. När det kommer till alla hjärtans dagpresenter fick jag en öl av Micke Nämd när vi åt lunch, tack Micke. Dessutom fick jag ett litet chokladhjärta i rött foliepapper. Inte heller denna gång var det från Jon utan av Mona, tack Mona :)
Jag såg däremot till att uppvakta min darling, med en reseplattång! Är inte det vad alla pojkar vill ha... ;)

Bjuder här på en rad bilder från denna underbara helg... se och njut :)
   
Det var inte dåligt seg datorn var. Blir kanske fer bilder en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med om att det var en toppen helg vi hade.

Så stort tack till alla medverkande och sen vill jag tacka mamma!!!!!!!!!



Ha ha



Kram Anna

2009-02-16 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0