Då blir det inget i år helller... bara så ni vet!

Inget bröllop för mig.... Man kan ju inte gå och gifta sig samtidigt som självaste kronprinsessan. Jag vill ju att den dag jag gifter mig ska det vara något unikt och extra, och hur "extra" kan det bli i skuggan av Victoria och Daniel???
Vi som riktigt var på G den här gången... SUCK!!

Inte då... men det lät ju bra eller hur ;)

Hur som haver tycker jag det ska bli lite spännande att följa bröllopsplaneringen (som det säkert kommer att skrivas om) och allt som har med det att göra fram till den stora dagen. Undra när inbjudningskortet dimper ner i lådan?? För det gör det väl?? Jag menar Daniel, en man av folket, så då borde folket få komma, eller??? Dessutom har jag ju börjat träna på gym nu så någorlunda platser borde man väl få. Tror ni dom har placeringskort i kyrkan, det tror jag att jag ska ha. Den som inte är snäll placerar jag bredvid svärmor.


Visst är dom snygga ihop!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

HM vad då bredvid svärmor, hon är ju typ trevligast efter mig....haha



Anna

2009-02-24 @ 23:01:48
Postat av: Mona

Näe svärmor..det blir nått att bita i..där vågar man inte säga emot! ;)

-fy vad jag skall vara snäll och def. uppskatta placeringskort i kyrkan..snälla ge mig en bra plats.. - jag är ju jätte snäll !

-Men för i h-vete...se till att bestämma om giftermål innan dvs el pronto...näe just ja..hum det var ju en annan deal som skulle genomföras med ett handslag.. väntar å väntar å väntar..balt Baltazar, balt Baltazar, balt Baltazar..baaaaaltazaaar ! sug på den du! :)

2009-02-25 @ 09:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0