Blogguppdrag från Angelika

10 Första

Första bästa kompis - Måste nog ha varit Jossan eftersom vi vuxit upp tillsammans.
Första bil - vit Jetta :)
Första kärlek - Oj... Oskar Svedén eller Magnus Pålsson???
Första husdjur -  Fiskar, Sen katten Filip.
Första semester - Utomlands var med mamma, syster och mormor till Cypern.
Första jobb - sålde lotter på gågatan i mora. Annars kyrkogården.
Första köpta skiva - ingen aning
Första piercing - Öronen
Första konsert - ja... öh. kan ha varit solstollarna och Pernilla Whalgren eller Lili och Sussi. Måste i alla fall ha varit i gropen i Leksand.

8 senaste

Senaste alkoholdrycken - Glas rött, fredags
Senaste bilfärd - Idag, när vi var till Grönklitt
Senaste filmen du såg - E.T. :)
Senast ringda telefonsamtal - Sara....???
Senaste bubbelbadet - kommer inte ihåg, måste varit längesen...???
Senast spelade CD-skiva - något ihopkok vi har i bilen
Senaste gången du grät - lördags, av sympati.
Senaste måltiden - dagens lunch, makaroner och köttbullar.

6 har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar - Nej
Blivit arresterad - Nej
Blivit kär vid första ögonkastet - Nej, Jag måste nog lära känna personen för att bli kär... i alla fall har det varit så hittills
Fastnat med blicken i någons urringning - Ja.... och på många andra ställen också.
Sagt att du älskar någon utan att mena det - Beror på var man drar gränsen mellan att Gilla och Älska. Jag har nog dock aldrig sagt det utan att jag åtminstone gillat personen.
Busringt till någon - Jodå

7 saker du har på dig

1. jeans 
2. grå/svart randig tröja
3. lång stickad kofta (jag fryser)
4. förlovningsring
5. strumpor
6. sockor
7. långkalsonger

6 saker du har gjort idag

1. tvättat
2. varit i Grönklitt med familjen
3. handlat
4. uppdaterat bloggen
5. läst bok
6. tittat på E.T.


5 favoritsaker utan rangordning

1. familjen
2. soffan
3. datorn
4. bilen (min lilla pärla)
5. fjätenstugen (justja, den är inte min...)


4 personer du kan berätta allt för

Beror lite på... kan nog berätta allt för många men väljer ändå vem jag ska prata beroende på vad det gäller. Oftast blir det någon av följande
1. Syster Sara 
2. Mamma
3. Mona
4. Jon


3 val

Blått eller rött?
Rött.

Sommar eller vinter?
Sommar, Älskar sol och värme. Springa barfota och bada i sjön. semester och sena sommarkvällar mm.
Vinter. Skoter på fjället, skidor i gnistrade spår, varm choklad med grädde mm.


Choklad eller chips?
choklad (och chips)

2 saker att göra innan du dör

1. Finnas till hands och vara en bra mor för min dotter Ebba
2. Finnas till hands och vara en bra mor för min son Kalle


1 sak du ångrar
Vet inget som jag har riktig ångest över. Skulle vara att jag inte skaffade mig en riktig utbildning direkt efter gymnasiet eller att jag reste mer när jag var yngre.... Försöker dock se vad jag gjort istället!

4 personer du vill ska göra samma blogginlägg

Eftersom jag inte gillar att kasta dessa uppdrag på mina vänner låter jag er som själva vill och har lust få göra det :)

Tjing
Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad bra Spelet är hos mig :) ska komma upp med det så fort jag kan : ) Kraam

2009-02-02 @ 08:43:15
URL: http://kriiiistall.blogg.se/
Postat av: karin

ny blogg!:D

2009-02-03 @ 17:48:43
URL: http://karinkajin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0