Utkast: Idag har ...

Idag har det varit lite av en "skitdag".
Det var skit att vara trött hela dagen
Det var skitdrygt att få genomgång av permanentvätskor, ok nyttigt och bra... men skitdrygt.
Det var skitigt på vägarna, varpå bilen blivit ännu skitigare.
Barnen kom hem från dagis med en massa skitiga kläder.

...Men en lastbil, eller kanske han som körde den var riktigt skitrolig!

På baksidan hade det skrivits i skiten: "I wish my  wife was this dirty"
Ha ha ha ha...  Roligast idag :)
(till och med min humor har varit skitdålig idag).

Nu ska jag dock iväg och renas, få syndernas förlåtelse, och ta nattvard med mina kära systrar.
Det är verkligen inte skit att få en vinkväll med Sara och Maria en helt vanlig torsdag... NICE!

Sol Jenny

PS. Jag söker fortfarande en permanentmodell (kostnad 150 kr) och en färgmodell (cirka 150 kr), så om någon är ledig och villig är det bara att hojta till :)

Kommentarer
Postat av: ulle

hellu! Vad för permanent blir det då,superkrulligt eller? Jag är lite intresserad :)

2009-02-26 @ 19:51:08
URL: http://lofvargarden.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Lycka till alla modeller! ;)

2009-02-26 @ 21:43:23
Postat av: Emma

Hade gärna ställt upp som färgmodell om jag vore i byn... ;o)

2009-02-27 @ 10:19:31
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: iana

Vad är det för typ av färgning? Jag håller ju på att återgå till rött igen, men om det kan vara något och det skall göras före vecka 11 så kanske jag kan... :)



2009-02-27 @ 13:10:40
URL: http://snostjerna.blogg.se/
Postat av: michaela

Hallå färg jag kan jag kan :) eftersom jag inte får krulla mitt hår så kan jag jätte gjärna få färga det : ) jag finns här hihi hör av dig

2009-03-02 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0