Helgens bravader

Så var helgen över. Jag tycker det både är skönt och tråkigt. Skönt därför att det har varit ganska fullt upp och nu ska jag bara mysa till det i soffan med lite kvällsfika, innan jag kryper ner i sängen och inväntar en ny spännande vecka. Men tråkigt därför att jag hade velat ha en heldag med mina barn, lekt i snön, åkt på badhuset eller kanske bakat. Dessutom har vi sjukt mycket vardagssysslor vi ligger efter med och som vi borde göra något åt. Men nu är det som det är och det är bara att se det possitiva.

Efter fredagens insident med en släng av magsjuka för Kalles del har helgen däremot varit toppen. I lördags var det dags för Roines 40-års kalas på Sollerön. Fast vi inte var så många, typ 12 st, hade vi sjukt roligt. Det bjöds på både mat och dryck och därefter rockades det loss på både golv och bord, både med och utan kläder...

Bjuder lite på mig själv genom att lägga ut en bild. Är man som jag, icke rökare, får man hitta andra användningsområden för de små cancerpinnarna!






Sol Jenny


Kommentarer
Postat av: Mona

Arch..det går lika bra att sniffa på brända strumpor..samma effekt..man kan bli "nockad" kvickt o brutalt om det vill sig illa...mohahahaha

Skiiiitroligt kalas..mer sånna! :)

2009-02-23 @ 08:29:08
Postat av: Anonym

Ja ja det är bra att ni har roligt...själv satt man och lekte med budget siffror en lördag kväll.

Men jag är inte bitter!



Hi hi



Kram Anna

2009-02-23 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0