Victoria Westling

Oj... jag som tänkte att det bara var i år jag skulle slippa ifrån bröllop med mitt argument... Men så visar det sig att det först blir år 2010 som Kronprinsessan får sin Prins. Alltså kan jag inte gifta mig nästa år heller :)
Det där med att Kronprinsessan ska gifta sig. Jag har funderat lite på det idag. Vad kommer dom att ta för efternamn. När monarker ska göra något så ska det ju vara så himla traditionellt. Detta borde ju innebära att paret borde ta namnet Westling!!! "Drottning Victoria Westling" :)

Känner att det kommer bli mer Bröllopstankar här framöver.... Undra vem som får sitta bredvid svärmor på Victorias bröllop. (ja Anna.... Det blir nog DU som sitter bredvid svärmor på mitt bröllop. Har ni tur ser ni oss vis en datalänk he he he.)

Nu blir det fika, efterlyst och sängen!

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0