Förkyld.

Fy och blä. Känner mig totalt onyttig idag, och orkar inte annat. Har tillbringat större delen av dagen i soffan med Stieg Larsson. Men snart är det slut på det också eftersom det endast återstår några få sidor. Det betyder att jag måste införskaffa nr 3, sista delen, i milleniumserien. Undra om den kan vara lika bra????
Jon har haft jour hela dagen, inte bara på jobbet utan här hemma också. Mellan utryckningarna till diverse skolor har han handlat och fixat mat. Jourtelefonen har verkligen gått varm de här dagarna, inbrottslarm på kyrkbyn pga att några ungdomar glömt larma av när de repade i musikrummet (detta har hänt 2 ggr), vatten stod och sprutade i slöjdsalen på Orsaskolan och nu var det något problem i ridhuset. I samma veva ska han hämta hem sonen från Stackmora.
Själv hade jag tänkt göra ett ryck här hemma medans han var borta. Jag började plocka på barnens rum men efter bara 5 minuter kom svettattacker och orken tröt...

Nej jag får gå och göra slut på Stieg Larsson, det är det enda jag orkar med idag.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: ulle

Ja visst va dom coola ;) Själv hade man en brun vanlig pösig modell med spets runt...haha och så undrar man varför man är knäpp? Sen kommer jag ihåg att mamma hade dille på att jag skulle ha strumpor med en söt spetskant runtom,jämt till sommarklänningarna...jag verkligen hatade dom. men nu idag så skulle jag själv kunna tänka mig köpa sånna om jag haft en dotter, scary?

2009-01-06 @ 19:22:46
URL: http://lofvargarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0