Heja Mora

Är man uppfödd i Mora, har ett förflutet i 717-klubben och fortfarande har ett hjärta som klappar för Mora IK kan man inte annat än gå med ett flin på läpparna idag. Mora slog Leksand igår, om än med straffar. Jag är i och för sig inget maniskt hockeyfan, men jag tycker det är kul att titta på det ibland inte minst live. I och för sig så är jag inte HELT trogen. Jag småhejar faktiskt lite på Leksand med... även om Mora är mitt nr 1. Så gårdagens resultat föll mig verkligen i handen, oavgjort där Mora tog hem sista poängen.

Själv tillbringade jag fredagskvällen med min familj hemma hos svärföräldrarna. Där bjöds det på plankstek och god dryck. Till efterrätt päronhalvor med grädde och baja päron (en 15% gräddlikör med tequila och päron), verkligen supergott :)

Idag har jag dock legat utslaget på soffan och sovit näst intill hela dagen. Inte för att jag varit fyllsjuk utan för att förkylningen har nockat ner mig. Hur länge ska den hålla i sig???? Har varit sjuk sedan nyår nu.... SUCK! På de veckorna har det endast vart ett par dagar som jag känt mig lite piggare, men inte en enda dag jag känt mig helt frisk. Idag har jag troligtvis även haft feber.... JAG HAR INTE TID MED DET HÄR!   GGRRrrrrrrrrrr!
Jag hoppas verkligen mina nyinköpta vitamintabletter hjälper mig att friskna, annars blir det doktorn snart.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja ja ja



HEJA LEKSAND säger jag bara

2009-01-25 @ 10:50:21
Postat av: Jenny

Va jobbigt... krya på dig! =)

Snygg blogg, btw!



Kolla in min blogg, om du har tid! Thanx på förhand ♥

2009-01-25 @ 10:53:55
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0