Med ett klick, får jag honom tillbaka!

Efter ett par dagars sängliggande har Stieg Larsson nu fått lämna mig. Jag har verkligen älskat varje sekund med honom. Igår tog det dock slut. Jag har hittat en annan, men längtar redan efter att få ta med mig Stieg till sängen eller soffan igen. Har redan haft honom i två omgångar. Men eftersom mycket vill ha mer, såg jag idag till att jag snart har honom i mina händer igen, för tredje gången. Tyvärr kommer det också att bli den sista sen är det slut, för alltid.  

Om några dagr dimper paketet från Adlibris ner hemma hos mig. Tillsammans med Stieg Larssons sista bok i Milleniumserien, luftslottet som sprängdes, kommer även en bok skriven av en kvinna som miste sin familj i tsunamin och en barnbok, Ingrid och pappa.

Så snabbt och enkelt det har blivit och handla, när man vet vad man ska ha. Jag vill fortfarande helst gå in i en affär och handla när det gäller kläder, skor och annat som man vill känna på, men böcker fungerar ju utmärkt att fixa över nätet. Tänk va skönt när man kan handla matvaror över nätet. Bara klicka i vad man vill ha, betala med bankkortet och på sin höjd behöva åka ner på konsum och kvittera ut varorna.... Eller ännu bättre, få dom hemkörda. Snacka om modern variant av konsumbussen.

Jag säger det igen, kan det verkligen ha varit bättr förr?????

Sol Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0