Det är bara att bryta ihop och komma igen.

Jobba på lördagen gick väl sådär...

Men förutom det här lilla missödet gick mina tre timmar på jobbet ändå ganska smärtfritt förbi. När jag hade fått stänga tog jag en sväng förbi brorsan på Born för att kolla in familjens två nya medlemmar. Dessa i form av två yrväder till kattungar... inte bara lite sugen man blir :)

Därefter hämtade jag upp resten av min yra familj som befann sig i Stackmora. Där hade dom dukat upp med kaffe och selor. MUMS! Årets första kan jag säga, men fler lär det bli.
Kvällen tillbringades i hemmets lugna vrå, vad annat kan man göra när febern lurar att slå till titt som tätt, näsan snorar och huvudet värker. Dessutom har Jon fortfarande jour eftersom han som skulle ha haft jouren är sjuk.

Sjuk, sjuk, sjuk... tycker alla verkar vara sjuka nu. Kanske det är därför jag, som annars brukar klara mig undan rätt så bra, nu halkat dit... och det med råge. Det är bara att ta tag i veckan som kommer och låta den passera. Får slänga mig på soffan nu och vila inför veckan som kommer.

Höres

Sol Jenny

PS. Jag är i alla fall otroligt stolt över mig själv som har orkat slänga ut julen idag... Hoppas förkylningen följer efter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå... Liiite lugnare ni iaf ;o) Mest småpyssel kvar! Fast jag är lite rädd för att någon utav ska bli sjuk med tanke på att så många har fått influensan... Jag petar i mig lite x-tra C-vitaminer nu kan jag erkänna.

Har bestämt mig för att OM något mer kommer att krångla VÄGRAR jag låta det förstöra vår stora dag!



Ses på lördag, kul att du kommer & fotar spektaklet ;o)



Kram

2009-01-11 @ 21:32:09
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Mona

Hej Gumman

Nu idag är första gången sen i fredags jag orkat sitta upp..än så länge är jag hyfsat pigg nu på morgonen..jag måste ha råkat ut för influensan..efter mina sms till Er i lördags då jag var super dålig blev jag värre och tillomed började spy...igår kväll när jag faktiskt kände mig lite piggare..satt upp i 5 min..då tog jag faktiskt fram termometern..DÅ hade jag 39 C..hum undrar vad jag hade i dagarna före.. Urk jag har aldrig varit så sjuk..tänkte tom på JOn... :) visste att han hade jouren..ifall jag skulle behövt skjuts till lasaretet så illa var det..

Arch slut med att tycka synd om mig själv..ny dag nya möjligheter! skulle också vilja äta selor :) :) mohahahahah

2009-01-12 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0