Aspö

Efter 3 nätter på aspö rullar vi nu vidare mot anderstorp. Trots några skurar har vädret ändå varit ok och vi har kunnat aktiverat oss på ön. Första dagen for den manliga delen av sällskapet ut på havet för att fiska. Jag maria och ebba for ut i skogen på blåbärsjakt. Tjejernas jaktlycka var klart bäst, killarna kunde endast komma upp med småfiskar och en sjösjuka. Ebba traskade runt I blåbärsriset med maria när 2 vandrare, typ tyskar/holländare, kom förbi. Ebba tittade på dem med stora ögon och vände sig sedan till maria. -''var det där trollen?'' Vi fick oss ett gott skratt. Jag bara älskar den där ungens tankar och komentarer. :) Sol jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja blåbär är ju aldrig fel, och det där med att Jon är storfiskare känns ju mer som ngt väldigt oaktuellt...fniss. Kom hem o hjälp mig med min blogg, den ser för täääskig ut. Krama kidsen / A

2009-07-21 @ 17:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0