Crousing med min pärla...

...helt ofrivilligt!
HATAR verkligen raggare idag. Flottiga, skränande fyllhundar med bar överkropp som tycker de är skithäftiga och jublar så fort någon moonar, eller bränner sönder däcken tills de försvinner i ett moln av rök. I detta ferno fick jag tillbringa 40 minuter för att ta mig hem. 40 minuter i snigelfart genom byn, en sträcka som i vanliga fall avklaras på 5 minuter. Hela Rättvik har ju invaderats av dessa till synes IQ-befriade dårar. En chimpans är ju klart smartare... för övrigt är chimpanser precis vad de liknade när de slog med sina armar på biltaken och hoppade fram på huven medan bilen, om än långsamt, var i rullning. Hade detsamma utspelat sig i USA hade hela bunten setat inspärrade och inte släpps utan lösensumma. Men här, nej inte en polis syntes till så långt ögonen kunde se. Inte nog med det, i morgon ska det tydligen bli ÄNNU VÄRRE. Hur är det i överhuvudtaget möjligt??? Ska idioterna backa genom byn då eller?????

Här lyckades jag dock fånga några relativt fina raggarbilar på bilden. Den typen av raggarbilar som jag visst kan förstå att man vill se och beundrar... men ändå, MÅSTE man ta över en hel genomfart där vi andra icke raggande skattebetalare också har rätt att komma fram. Skulle man inte kunna anordna crousingar på travbanor eller vilka rallybanor som hellst. Raggarna gör ju inte annat är kör runt och runt och runt och runt.... ändå!!!

Sol Jenny

PS. Hoppas ni förstår att detta inlägg skrivits av en hungrig, trött och grinig tjej med hemlängtan....

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Nu asgarvar jag, hoppas du inte har raggarpolare som läser detta, Emma på salongen tex...fniss big time!

/ Anna

2009-07-28 @ 15:45:12
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Anna Nämd

Ja det kunde jag ju ha gjort, men du behövde vila upp dig innan skolan började igen ;)

Ringer nästa gång! / A

2009-07-28 @ 20:04:33
Postat av: Emma

Här är det garanterat raggarfritt iaf ;)

Tack för hälsningen, japp Lisa heter hon :) Bra att läget verkar vara under kontroll där hemma!



Kram kram

2009-07-29 @ 13:42:15
URL: http://spirans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoj...har inte varit ut på nätet på ett tag (semester) Men vi hör ju av varandra titt som tätt så jag är nog uppdaterad med automatik..däremot var det som vanligt lika trevligt att kolla fina bilder ...på andra... snygg arm du har.. :)



kram å tjing

2009-07-30 @ 15:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0