De barnen de barnen...

Idag har kära syster med familj kommit hem från deras semester. Självklart fick jag lov att ta en sväng förbi henne för att umgås och gosa till mosters lilla prins och prinsessa. Kalle skulle iväg på kalas med MC Donald´s besök och bio. Jag och Ebba ville också ha fest och tog därför en sväng förbi konsum och inhandlade kakor och glass innan vi styrde mot Radhusvägen. Kommer alltid på hur mysigt det är att umgås med syster när hon är borta, man saknar liksom inte riktigt kossan förren båset är tomt, så det var ett kärt återseende.

Vid fikat frågade jag Leo om inte moster kunde få sno med tre blöjor från honom, anledningen var att jag inte hade några kvar till Ebba till natten.
-"Nej", svarade han.
Jag blev lite förvånad, vilket han säkert såg på min min, och han fortsatte:
-"...din rumpa är alldeles för STOR!!"



Vad är det man säger: Av barn och idioter får man höra sanningen!!! Så det är lika bra att sätta igång med bantning och träning redan i morgon.....

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Malin HÅ

Ha, ha - ja, barn är bra härliga!

Det var som när Emil sa till mig när han var liten: Mamma - om du ramlar ner från sängen, blir det hål i golvet!

Tjing!

2009-07-14 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0