Hårfager

För några månader sedan hade vi långhårsuppsättning på schemat i skolan. Våran lärare gick igenom "svinrygg" (bara att googla för den som inte vet hur det ser ut) med oss. Efter att hon hade svängt runt håret och fäst det blev det en liten hårslinga över som hon lät hänga ut i nacken. Jag tyckte det liknade en ekorrsvans och min fantasi och kreativitet skenade iväg. Som vanligt kunde jag inte hålla tyst om mina idéer utan delade snabbt med mig till mina kurskamrater.
- Tänk om man hade haft ett ekorrhuvud och två tassar som man hade kunnat låta sticka upp längst upp på svinryggen, slängde jag ut mig.
(Jag såg framför mig en söt liten ekorre som var inlindad i en bädd av hår...)
Mina kurskamrater var inte lika "på" på den idén, jag kan inte förstå varför?!

Så idag när jag skulle logga in mig på min bloggsida kom det upp ett blogginlägg med olika hårkreationer. Jag förstod då att mina idéer inte var så tokiga som mina kurskamrater ville få mig att tro. Här har ni konst på hög nivå:






Bilderna lånade från Fokis blogg

Visst är det lite coolt, å visst låter det inte lika crazy med en ekorrfrisyr längre!!
Till mina klasskompisar: Vad säger ni nu då??!! HA!! ;)

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

OHHHppss



Jag är imponerad! Kan vara svårt att kopiera efter, men Jenny, grabba en docka i morgon och försök, lägg sen in en bild på hur det blev!!



Hi hi / A

2009-07-26 @ 22:38:38
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0