segt... men snart kommer pappa!!!

Det är lite segt idag. Efter att ha gått upp 3 på morgonen igår blev vi uppe till samma tid inatt innan vi la oss. Fram tills det hade vi fått i oss X antal glas vin, vilket är anledningarna till att jag idag är väldigt seg. Skulle helst slänga mig på sängen och sova men det fungerar inte riktigt med två busfrön som härjar runt i huset. Dessutom väntas pappa dyka upp här när som helst. Borde ha ställt mig och åtminstonde slängt ihop en sockerkaka, men det får nog bli jordgubbar och glass till kaffet. Orkar inte göra något mer komplicerat än så. Men pappa är som tur var inte så kinkig, en slät kopp duger säkert alldeles utmärkt det med. Ska bli så mysigt att träffa honom och prata med honom, det var ett tag sen nu.


Kalle och morfar. En härlig bild från 2006 då vi besökte pappa i Norge.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Var väldigt nära att jag dök upp igår""

Men tjoho vad pigg jag är...fniss

2009-07-11 @ 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0