sömnlöst

Riktigt tji att sova inatt... eller fram till kl 3 gick det alldeles utmärkt! Nu sitter jag dock här och funderar på vad man ska hitta på. Har redan försökt med Stieg Larsson, men den är ju så spännande att man bara får ännu svårare att sova, räkna får fungerar inte heller och sömntabletter är inte min grej. Uppe sover min kära familj som bäst, och så sött. Jag blir varm i hela kroppen när jag tittar på mina barn som ligger där mellan mig och Jon och kramar varandra. Man skulle kunna tro att de är ett litet förälskat par som ligger där.


Det får nog bli en kopp kaffe och macka trots allt... vet att det är HELT FEL, men nu är klockan faktiskt över 5, och jag är långt ifrån nära att somna, så då kan jag lika gärna vara vaken. Dessutom är jag grymt kaffesugen!!!

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vilken härlig bild!! Sann syskonkärlek. Visa dem den där bilden när de är i tonåren.. ;)

Tusen tack för grattiset! Det här är verkligen lycka, äkta lycka. Ibland kommer det över mig och känslorna svämmar över. Underbart!

Kramen!

2009-07-10 @ 06:41:51
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Mona

Himla läckert.. jaja ja..inte sömnproblemen såklart..

Arch..du skulle ringt så kunde jag ha tagit mitt morgonfika hos dig istället..Nu är det förseeeeent..

kram

2009-07-10 @ 07:13:06
Postat av: Anna Nämd

Usch då! Inte najs att inte sova, men en natt går bra! Tips från coachen, eller iallafall en som vet hur det är, it saxs...söt bild baj thö wäj.

Vi kapar snart släpvagnen o Terranon...hi hi

2009-07-10 @ 10:24:04
Postat av: Jennie <3

Näää,men så söta...=)!!

Kram

2009-07-10 @ 18:59:04
URL: http://jennieleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0