Semesterdrömmar...

Semester verkar vara det stora just nu. Spelar ingen roll om man slår upp kvälstidningar eller surfar runt på FB (facebook). Väder, vind, drinkar, goda vänner och resor ploppar upp överallt. Själv tänker jag bara hänga på. I morgon börjar nämligen min semester "på riktigt", torsdag/fredag tog jag ju mina pluggdagar eftersom Anna gick på semester då. 2 hela veckor ska jag njuta... vädret får bli som det blir, jag tänker njuta. Ja jag ska banne mig se till att dubbelnjuta mina två veckor för att hinna med lika mycket njutning som alla 4-veckors semesterfirare. Det kan inte vara mer än rätt, eller hur???? När jag tänker på det ska jag nog banne mig fyrdubbla njutningen sista veckan, den närmast veckan kommer nämligen fyllas av städning och tvätt parallellt med begravningsförberedelser.  Men på något sätt känns det helt OK, för sen SKA jag njuta, slappa och bara vara med familjen. Då ska jag också avsluta varje dag med ett glas rosé, eller en drink... eller flera. Då ska barnen vara glada, å likaså sambon. Då ska vi äta gott och skratta tillsammans. Då ska vi fara på en liten tripp. Då ska vädret bli toppen!!

För ni vet väl att det ska sluta regna nu....! :)


Sol. Så här skulle jag gära tillbringa några dagar.....

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

ord mer än de du skrivit verkar överflödiga, så jag instämmer med dig. Känns som vi har ungefär samma planer. Kram o sov gott.

2009-07-12 @ 23:00:49
Postat av: Malin HÅ

Jag har beställt vackert väder för resten av sommaren...ska hämta ut det på Konsum imorgon, blir nog ett riktigt stort paket!

Så, se nu till att banne mig njuta ordentligt och ha en jätte härlig semester, stumpan!



Soliga (kommande) kramar

2009-07-13 @ 10:55:52
Postat av: Mona

Japp..låter helt underbart.. jag hänger på semestertankegångarna..med start nästa vecka!

Njut

2009-07-13 @ 11:45:07
Postat av: Emma

Njuuut! Ni som får ha semester i sommar, oavsett vädret. Jag får längta efter semester någon gång i november typ... Huuh!

2009-07-14 @ 12:54:27
URL: http://spirans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0