Semestern... med andra bilder!!

Sofia efterlyste bilder på mig själv... det saknar jag också. Kan inte förstå att jag altid hamnar bakom kameran. Jag har inte alls något emot att vara med på kort, men andra verkar ha problem med det. Brukar ta lite egokort, dvs sträcka ut armen och sikta på mig själv, men då skakar bara folk på huvudet åt mig. Jons fasters man från Holland är en riktig hbbyfotograf som rest land och rike runt och fotat (just nu har han dille på svenska altaner). Han är den enda som berömt mig för att jag är linslus. "det var en exemplarisk familj att knäppa på" sa han när vi ställde upp oss... dom bilderna har jag dock tyvärr inte.

Jag slänger väl in de jag har....
he he njut!!!




...Jag vet inte vad ni tycker, men jag anser att med de här resultaten passar jag bättre bakom kameran än framför, om det sen beror på fotografen eller objektet kan vi ha osagt.

En bild hittade jag dock som faktiskt hade kunnat vara med i det tidigare semesterinlägget. Även om vi båda är rufsiga efter en både blöt och blåsig tur på havet, gillar jag det här fotot på mig och min underbara son! Observera dock att jag tagit fotot själv... egofoto!!!


Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ja Jon är väl ingen fotogarf direkt, men sen får han väl inte direkt chansen att öva heller, du släpper ju gärna inte till, kameran alltså!



Men vad sjutton ego bilder duger gott åt mig. Annars kan vi ju alltid fota varandra, det kunde ju vara kul, iklädda en älg frisyr eller ngt annat kreativt!

Ho ho / Anna

2009-07-26 @ 22:41:44
URL: http://pirateoflisselhed.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja har lite bilder från Fjäten........å du har tydligen fastnat ;)

2009-07-27 @ 12:10:45
Postat av: Anonym

Mera ego bilder åt folket!! Alla tar dom men få vågar erkänna ;) Puss

2009-07-27 @ 20:03:23
Postat av: Sofia

Hurra för egobilder!

Jag hamnar också alltid bakom kameran, av nån anledning, och då är det bra med dessa ta på sig själv-bilder. Så att man får vara med nån gång, menar jag :)

Kram, hoppas du klarar dig hyfsat från alla J*a raggare.

2009-07-29 @ 11:27:05
URL: http://sofialiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0