Beslutsångest

Idag åkte jag ju hem ifrån skolan eftersom jag kände mig hängig. Därefter har jag bara tagit det lugnt. Hämtade Kalle och Ebba på dagis strax före 3. Spelade spel med barnen och läste för dem tills Jon kom hem. Sen har jag sovit och vilat på soffan ett par timmar. Förutom att jag är lite frusen och fortfarande otroligt trött så är jag frisk. Därmed kommer också beslutsångesten. Ska jag stanna hemma i morgon och se till att verkligen vila upp mig?? Eller ska jag åka till skolan så jag inte missar en massa och kommer efter??? Stannar jag hemma, och mår bra hela dagen, kommer jag må såååå dåligt för att jag inte åkte. Men om jag åker och sen blir dålig i skolan IGEN känns ju inte det så bra.

ÅÅÅHHhhhhh!!!

Nej, nu bär det av till soffan och roomservice och sen Efterlyst.

I morgon är en annan dag.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svårt dilemma det där. Kanske kan vara en idé att ta en vilodag för att säkerställa att du inte blir sjuk igen. Krya på dig!

2009-03-25 @ 20:12:22
URL: http://semlesara.wordpress.com
Postat av: Anna Nämd

Jenny gör som du har ork till, det dåliga samvetet kan vara nog så jobbigt men en dag hit eller dit, du avgör själv, men ångra inte beslutet för då blir det drygt. bla bla bla kort sagt:bestäm dig, sen blir det så!!!!!!!!!! Got it? Kapisch eller nåt sånt. ;) (Nog ska du få färga hår i ditt liv) Kram kram A

2009-03-25 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0