Bio, med en trio!

Ikväll ska jag på bio. Det är hur många år sedan som hellst som jag såg en film på bio så det är verkligen dags. Igentligen skulle vi ha gått i söndags, men det rann ut i sanden. Ikväll tänkte vi göra ett nytt försök. Tyvärr har vi ingen barnvakt men Jon var inte så överdrivet sugen tror jag. Han erbjöd sig snabbt att vara hemma med barnen om jag ville gå. Undra om det är hockey eller något sånt på TV??? Nu blir jag inte själv. Mona ska med, Micke kanske också bangar, men mamma kommer med. Det blir med andra ord en riktig tjejtrio, en från varje årtionde. Så är det någon från 40-talet eller 80-talet som har lust att hänga på så går det bra.... :)
Vilken film vi ska se???? "Män som hatar kvinnor"

I skolan har vi tränat klippning i två dagar nu. I morgon har återigen färgmodeller (förlåt Anna), och återigen har Milka ordnat en modell till mig. Det blir hennes syster eller kompis. Vi får väl se hur det går. Det är i alla fall LITE mindre nervöst att ha modeller som man inte känner nu. Första gången var jag skitnervös... nu är det mest spännande. Inför första klippningen är jag dock fortfarande nervös, men det ska väl släppa det med får jag hoppas.

Nej nu måste jag fylla på magen innan det är dags att bege sig till biografen!
Hoppas det är lika bra som boken, i alla fall nästan...

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra idé med målarparty Jenny! Just nu funderar vi över färgval. Ska du komma hit och göra en bedömning?

2009-03-24 @ 19:04:14
URL: http://blogspo
Postat av: Anna

Bra idé med målarparty Jenny! Just nu funderar vi över färgval. Ska du komma hit och göra en bedömning?

2009-03-24 @ 19:04:42
URL: http://pannskrutt.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja ok, jag är lite tjatig...

2009-03-24 @ 19:15:58
URL: http://pannskrutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0