Bio... nje, det är nog inte min grej!

Jag har precis kommit hem från bion och kan bara konstatera en sak:
BIO ÄR INTE MIN GREJ!!!

Filmen var bra (Män som hatar kvinnor), jag diggar verkligen Lisbeth Salander. Problemet är bara att oavsett vilken film som visas på den vita duken så kommer de där små myrorna krypande i benen, vilket sker strax efter att träsmaken tagit plats i röven. Därefter börjar en ofrivillig, och inte alls erotisk, lap dance på den stackars biostolen. Jag tror jag tog rekord i antalet ställningar på en biostol idag. Trots detta lyckades jag inte hålla John Blund på avstånd utan väcktes när filmen var slut av Monas: "Men va fan SOVER du???"

Hur fan ska man då??????

Tacka vet jag min soffa, med en film man kan pausa... eller se klart nästa dag.

Nu har jag ju läst boken så jag vet hur filmen slutade ändå.

Sol Jenny

Kommentarer
Postat av: Anna Nämd

Ha ha! Du är go du!

Sova på bio, jag kan knappt sova i min egen säng...

LYCKA TILL I MORGON MED FÄRGNINGEN::grr



Kram A

2009-03-25 @ 08:24:53
Postat av: Sofia

Haha... men Jenny. Okej jag har också somnat på bio (var på dejt -en trist en- och såg Oceans eleven) men Män som hatar kvinnor, den filmen kan man inte somna på.

I övrigt då, vad tyckte du?

kram kram.

2009-03-25 @ 08:37:50
URL: http://sofialiv.blogspot.com
Postat av: Tess

Hur äter du din våffla??

2009-03-25 @ 08:47:51
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0